środa, 15 lipca 2009

Blackberry Tour 9630 błyskawicznie znika z półek.


foto: www.idg.pl


Wprowadzony do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych w dniu 12 lipca za 199 dolarów na podstawie umowy (zarówno poprzez sieci Verizon i Sprint), BlackBerry Tour 9630 wydaje się być wielkim hitem.

Verizon sprzedał około 275000-300000 BlackBerry w ciągu pierwszych 24 godzin po wprowadzeniu do sprzedaży.

Wielkość sprzedaży BlackBerry przez Sprint nie jest jeszcze znana, ale jest prawdopodobnie podobna do tej, jaką osiągnął Verizon.

Ponieważ Tour jest również dostępny w Kanadzie, w sieci Telus, jest całkiem możliwe, że urządzenie zostało sprzedane w ilości miliona egzemplarzy na dzień dzisiejszy.

Blackberry Tour zawiera m.in.: łączność CDMA i GSM/HSPA, wyświetlacz 2,4" o rozdzielczości 480 x 360 pikseli, GPS, wejście słuchawkowe 3.5mm mini-jack, 3,2 MPX aparat z autofocusem.

źródło: http://unwiredview.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz